Sama ihminen, eri keinot
Hassua, että kun firma myy tuotteitaan asiakkaille, käytetyt keinot ovat markkinointi ja mainostaminen ja hinnoittelu. Kun firma myy uusia tuotteitaan (esim tietojärjestelmiä, työtapoja etc) työntekijöilleen, käytetyt keinot ovat muutosjohtaminen ja jalkauttaminen ja sitouttaminen.
Miksi firmat eivät jalkauta tuotteitaan asiakkaille? Miksi asiakkaita ei tarvitse muutosjohtaa?
Miksi firmat pitävät palkkalistoillaan olevia ihmisiä jotenkin vähempiälyisinä/hankalampina kuin asiakasrekisterissä olevia? Jopa samaa ihmistä roolista riippuen.
Miksi firmat eivät jalkauta tuotteitaan asiakkaille? Miksi asiakkaita ei tarvitse muutosjohtaa?
Miksi firmat pitävät palkkalistoillaan olevia ihmisiä jotenkin vähempiälyisinä/hankalampina kuin asiakasrekisterissä olevia? Jopa samaa ihmistä roolista riippuen.
Kommentit